Post by Nicki Mooré on Mar 30, 2015 10:51:04 GMT
~ Nicki l Mooré ~
Fulde Navn: Nicki Mooré
Udseendes Alder: 20
Eksistens: Ukendt
Race: Menneske/Vampyr
Bopæl: Distrikt 3
Civil status: Single
Job: Kunstner
- Hun sælger til alle lande,
igennem en hemmelig kontakt.
Uddannelser: Ingen
Tidligere jobs: Ingen
Udseende
Hår: Ravne Sort - Går til midten af ryggen
Øjenfarve: Stålgrå - Gul pigment om pupillerne
Læber: Cupid Form - Mild Rødlig
Tandsæt: 2 Hjørnetænder(Spidse) foroven samt forneden ved - hjørnetænderne
- Kan blive længere
Tandfarve: Perle Hvid
HudTone: Kold - Blå Blodåre kan anes ved håndledene
Hudfarve: Mild Bleg Ivory
Kropsbygning: Spinkle - Timeglasform - Smal Talje, Lidt Brede hofter/Skuldre
Negleform: Buede i enden - Glasligene - Hårde
SkoStørrelse: 37-38
Tøjstil: Casual/Punket/Elegant - Kommer an på humør/event
Langt bølgende ravne sort hår, der går til midt på ryggen af hende. Stålgrå øjne med gul pigment om de store runde dådyr sorte pupiller. Fyldige cupid formede læber, med en svag rødelig glans over sig. Petite højde, i form af 1,62 cm. Spinkle af bygning, med fyldige bryster samt rund bagparti. Hendes hud er fast og mat i sit udseende, med kold hudtone, så de blå blodåre kan anes ved de slanke håndled. Hudens tone, er ivory og en blid samt bleg en af slagsen, ikke ovre i en gullig tone. Hendes fingre er slanke samt hendes negle buede i spidsen, rene for det meste, samt næsten glas ligene og hårde. Hendes tænder er perle hvide, samt bær små spidse hjørnetænder, der kan vokse sig lange, men er i et sæt af kun 2, en i hver side, dog har hun 2 små spidse hjørnetænder forneden i munden, der ligeså kan vokse sig større. Hun kan altid ses i læder jakke eller en stor cozy casual jakke, samt med nogle hulrevet skinny jeans, helst sort - grå eller bodo rød.
Personlighed
Hun er rapkæftet, samt har attitude. Hun han virke selvisk og kinda isdronning agtig. Hun er ikke bange af sig, hverken for at sige sin mening, eller træde de forkerte over tæerne. Hun er en frisindet person, der accepter forskellighed, samt hun elsker at feste. Hun kan være meget af en lone wolf, samt hun kan sagtens kan tag vare på sig selv. Hun kan være hjælpsom samt kærlig, men dette er mest i skjul, eftersom hun inderst inde, bag den hårde facade, er et utroligt følsomt væsen. Hun kan let blive hidsig og miste besindelsen. Vis det trækker op til slagsmål, er hun dog for det meste den der smuttet, eftersom hun ikke er dum af sig... med hendes 1,62 cm og spinkle af bygning, er hun ikke meget god til fysiske kampe, ved mindre hun kan snyde. Mor: Fai Mooré - Død - Fuldblods vampyr
Far: Jaden Mooré - Død - Menneske
Søskende: Ingen
Baggrunds historie
Mit navn er Nicki Mooré og dette
Er min historie..
Min historie begynder ikke fra dengang jeg blev født.. Faktisk kan jeg ikke klage. Mine forældre elskede mig, som var jeg deres et og alt. Vi havde ikke brug for elektricitet, ej heller ikke fancy tjener, samt butler,- Skønt en butler nu ville ha været ret så cool.- Anyways! - Back to the story. Vi levede rigtig godt, blot os tre, mod hele verden. Min elskede far Jaden, samt min elskede mor Fai.. Jeg troede det forevigt ville være os mod verden, indtil..
Det havde været sent på aftenen... timerne havde trukket ud, eftersom Nicki var begyndt at gå til kurser, for at forbedre sine kunstskaber. Hun var lige kommet op af trapperne, til den ret så slidte lejlighed. De boede i slumkvarteret i Distrikt 3. Hendes elskede mor var fuldblods vampyr, samt hendes far Menneske. Netop derfor hun var blevet blanding, mellem menneske og vampyr, hvilket havde sine up´s and down´s. Nicki stoppede brat op foran døren til deres lejlighed. Den var brudt brutalt op. Forsigtigt skubbede hun døren til side, så den gav en knirkende lyd fra sig. Synet der mødte hende, ville forevigt hjemsøge hende. Hendes mor lå badet i blod, fra sig selv og hendes elskede far. De havde dog ikke angrebet hinanden, men nærmere en anden. Blods splatter, kunne anes i stråler hen af væggene samt døren. Nicki betragtede det makabre syn der mødte hendes, i det hun tabte posen med grøntsager samt blod i. " Nej... NEJ! ". Hun råbte dette, i det hun faldt på knæ og hulkede.
Synet ville aldrig forsvinde. Alene i verden.. de skulle åbenbart ikke være de 3 forevigt. Slumkvarteret var et meget skummelt sted. Det var enhver mand og kvinde for sig selv. Nogen måtte ha begået indbrud, hvor hendes forældre så havde prøvet at beskytte det eneste de ejede. Forsigtigt rejste hun sig op, på sine vaklende ben, mens hun trådte med rystende skridt, indenfor i den blods stinkende lejlighed. Hun begyndte at pakke sine ting, mens hun søgte, efter hvad der kunne være blevet stjålet. Mad stod på bordet.. måske dette blot var mord. Intet manglede, intet...
Hun fik ringet efter hjælp, hvor der kom nogen og udspurgte hende, før de pakkede hendes forældre ned i ligposer. Her blev det gjort klart, at det lignede planlagt mord. Nogen havde planlagt dette, at dræbe hendes forældre.. var det fordi at de havde skabt et urent barn?, fordi det blev set ned på.. at en vampyr og et menneske var forelsket. Hun nikkede forsigtigt, i det hun blev efterladt i den blodplettet lejlighed. Hun begyndte at gør ren, før hun pakkede alting ned i kasser. En uge efter, var hun flyttet der fra.. hun måtte bare væk, væk fra dette minde, væk fra dem. Hun forlod Distrikt 3, efter at ha rejst rundt til de forskellige lande, inden hun endte samme sted. Distrikt 3 var hendes hjem og om hun skulle bo i et slumkvarter, betød intet for hende. Det var flere år siden det med hendes forældre skete, dog havde hun svort.. at hun ville finde morderen og hævne sig.
Mit navn er Nicki Mooré
og det her hvor min historie begynder..
og det her hvor min historie begynder..
Dyr: Ingen
Øvrigt:
- Elsker dyr
- Hader snobbede rich kids
- Ønsker at komme til at bo i Capitalia engang
Faceclaim: Adriana Lima 1/4/2015